reede, aprill 20, 2007

tekk Aasta Emale

Isetegija foorumis algatatud lapitekkide tegemises olen ma varemgi osalenud. mulle meeldib lappe teha üldiselt... kui need ei pea olema ühesugused ja nende tegemiseks pole muid keerulisi tingimusi seatud. seekordne lapitegu oli mõnes mõttes natuke keerukam. olin oma nime juba kirja pannud kui märkasin seda tõsiasja, et lapp tuleb kududa. ma aimasin täitsa õigesti kui pidasin kindlas mõõdus kudumist aeganõudvaks protseduuriks. kui ma algul arvasin, et siinkohal oleks tore katsetada erinevaid palmikuid, siis pärast n+1 korda lapi harutamist (sest see oli liiga suur või liiga väike) ma enam nii ei arvanud. ja nii tegingi lihtsad lapid ja lubasin endale, et edaspidi loen reegleid hoolsamalt.

usinamad Isetegijad heegeldasid lapid ühiselt tekiks ja lõppviimistluse tegi Freddy, kelle blogist on pärit ka pilt valmis tekist. Nüüd jääb veel oodata emadepäeva, mil peaks välja kuulutatama Aasta Ema, kes siis selle kauni teki endale saab.

Kommentaare ei ole: