kolmapäev, mai 02, 2007

suvine barett

ema arvas, et tal oleks suveks hädasti baretti vaja. käis ja ostis Abakhanist lõngadki ära. neli tokki (üks neist on pildil ka näha). minu ülesandeks jäi muster otsida ja heegeldada. kuna ma pole elus varem ühtki mütsimoodi asja heegeldanud, siis ma päris peast teha ei riskinud ja üritasin kuskilt ikka mingit juhendit leida. minu jaoks väga sobival ajal oli ühe kena bareti heegeldanud Vardamoor, kes oli nii kena, et võimaldas ka mul selle mustri järgi heegeldada (aitäh talle veelkord selle eest:)) mingi koht on mul vist siiski natuke teisiti läinud ja peenem lõng tingis ka rohkem heegelringe, aga hakkama ma sain.
ja kuna selle bareti heegeldamine ootamatult nobedalt läks, siis on võimalik, et mu ema saab veel mõne bareti omanikuks - nimelt on mul lootus saada ka mõned paberil juhendid.

lõngast ka - paberil ei ole kirjas ei kogust ega koostist, aga ma arvan, et see on puuvill ja kulus tegemiseks umbes 50 grammi. seega saan ma teha veel 3 baretti:P ühe beezi ja kaks rohelist... uh-oh.

1 kommentaar:

Terje ütles ...

Kui ma praegu neid kahte baretti vaatan, mida ma tegin, ehk siis pruuni ja kollast, siis on keskel üks väike nõks erinevust siiski ka. Ehk siis see kollane on originaali "parafraseerimine". Aga olulist vahet muidigi ei ole.
Igastahes väga ilus kipspea on.