neljapäev, juuli 05, 2007

natuke õmblustööd vahelduseks...

Kevadel olin lõpuks nii tubli, et ostsin oma vanale Singerile uue rihma peale ja suutsin selle õige pikkusega timmida. see tähendas omakorda seda, et võis jälle õmblemisele mõelda.
tegelikult ei plaaninud ma üldse lapitekki õmmelda. mul oli hoopis tagasihoidlikum plaan, mis osutus ootamatult ülejõukäivaks....

no igatahes jäi tollane tegu poolikuks, aga keset ööd tekkis vajadus oma kangakast lahti kangutada ja lappe lõikuma hakata. hea, et mul selliseid hoogusid harva käib... nii on mul õnneks ainult 2 poolikut lapitekki kapis (lapiosa on valmis, vatiin ja teppimine on pidurdavad asjaolud). nüüd siis sain valmis oma teise lapiteki (esimene on poisi voodil kattetekiks ja on ilma vatiinita). see on mu esimene vatiiniga tekk ja oma mõõtmete (123x123) tõttu puudub sel meie peres otstarve:P aga no oli vaja teha eksole:D

algse plaani kohaset pidi äärde tulema ruudulaiune kant, aga tegemise käigus selgus, et ma ei oska kandiga nurka teha. olemasolevates kirjaikes õpetustes oli öeldud kuidas kaks esimest kanti panna ja lisatud "teised kandid panna samamoodi". minu pea seda ei võtnud. nii ma siis ikkagi õmblesin ühe riideosa suuremaks ja keerasin serva peale. ilmselt oleks mõistlik minna mingile lapinduskursusele ja lõpetada jalgratta leiutamine. mõtlesin sellele juba aasta tagasi, aga mõttest kaugemale ei jõudnud (kui keeruline see lappide kokkuõmblemine siis ikka on eksole:P). näis kuidas sel aastal läheb.

pildil jätab tekk vähe loperguse mulje, aga tegelikult on ta siiski üsna kandiline:P

3 kommentaari:

Elsa ütles ...

Ütlemata vahva tekk! :)
Ma arvan, et sul on sobiv aeg kellelegi katsikule minna ;)
Mul on ka lapindamine selline hooajaline tegevus ja ükski hoog ei kesta nii kaua, et tekk valmis saaks. Vahepeal valmis nikerdatud lapid saavad hoopis hooti kottidele kaunistuseks vms...

Krentu ütles ...

Mina soovitaksin väga seda Marja Matiiseni kursust (kultuurirahva ülikoolis). Äärmiselt inspireeriv. Käisin kunagi ise ja sain pisiku külge. Viimasel ajal aga kipub ka hoog raugema enne kui midagi valmis saab.

mariss ütles ...

seesama kultuurikooli kursus oli mul plaanis jah. ja nüüd olin siis nii tubli, et regasin end ära kah:)