esmaspäev, august 06, 2007

rohkem ehteid

mu pere meespool (meeskond?) on igatahes juba täheldanud, et mind on tabanud hullus:P isegi käigupealt käib miski traadikeeramine kui enne välja minekut selgub, et mul ju tegelt on seda värvi helmeid ka nagu mul nt pluus parajasti seljas on... et siis võiks sinna juurde mõne jubina ka kaela ja kõrva keerata. selliselt said tehtud need lillad kõrvarõngad ja ripats. ripatsil pole pildil ketti taga, sest kett oli sel hetkel sõlmes ja ei mahtunud august läbi. nüüdseks on olukord lahendatud ühe 0,6 mm traadijupiga, mis niisama lihtsana ümber kaela väga kena on.

ja siis sai ühe teise riietuse juurde üks selline komplekt fimost ja traadist tehtud. pean siiski tunnistama, et mõlemad eelkeerutatud traadid (nii kaelale kui käele) on minu jaoks liiga väikse keeruga. ma algul tegin käevõru hoopis teistsuguse ja käetraadile, aga hoolimata suurte pärlite kasutamisest jäi see ikka hoidma ümber käe. nii sai see käevõru tehtud kaelatraadile ja mõlemas otsas olevad konksud hoiavad asja kenasti koos. kaelavõrule lisasin taha ketijupi, sest ma kippusin seda võru kogu aeg lõdvemale tõmbama kuna tekkis poomistunne. ja et võru siis ära ei kaoks, selleks panin taha keti.

Kommentaare ei ole: