laupäev, september 15, 2007

värvipakid - pruun ja punane

minu esimene pakivahetus on nüüdseks ka edukalt lõppenud.
kuna enamus inimesi ei põe ilmselt postkontorifoobiat ja on muidu usinad, siis käisid nad oma pakkidel ruttu järel ja said ka pakid saadetud enne kui viimasel minutil. minule saatis paki riinukas ja see pakk ootas mind postkontoris pea kaks nädalat:P mitte et ma poleks pakist teadnud, vaid ma kuidagi ei jõudnud sinna (logistiliselt on see ka minu jaoks nõmeda koha peal) ja siis ma lootsin, et ehk saan oma paki ka ikka valmis ja siis oleks nagu kaks kärbest ühe hoobiga. ei saanud valmis, pidin pakile järele minema, et seda tagasi ei saadetaks:P
aga pakk oli mõnus pruun ja kohvilõhnane. kui veel täpsem olla, sis shokolaadikohvi. pakis oli veel vill, tass, heegelniit, pael, karvased traadid, auguga põlevkivi, shokolaadid, pärlid ja mingid pehmed krudisevad pallid. veelkord suur aitäh:)

minu pakk läks Tartusse Heilyle. kui mul enne olid mõned mõtted, mida isetehtut pakki panna, siis pärast tema blogi vaatamist pidin ma need kõrvale heitma:P järjehoidjavahetuses osalejal ilmselt järjehoidja on, kotivahetusega sama lugu... lisaks eelmises vahetuspakis saadud asjad...
otsustasin siis ikkagi katsetada seda vilditud raamatukaante tegemist, mis mul mõnda aega peas oli mõlkunud. ja kuna Heily üheks hobiks oli ka lugemine, siis tundus asi sobivat. mul muidugi puudub kogemus kuivõrd sellistest kaantest kasu on või kui vastupidavad nad on:P paraku tegin kaaned ühtede kodus olnud nahkkaante mõõtudega ja seetõttu ei mahtunud nende kaante vahele hiljem ostetud raamat (mis tegelikult ongi vist mitte päris klassikalise formaadis).
munalõikur sai ostetud mingist Põltsamaa poest, kuhu me kogemata sattusime. ja kui mees seda korvist lindile pani, siis porises, et miks ma meile midagi sellist ei osta. ma küsisin, et mismõttes - no see on ju punane, järelikult see läheb sinna punaste asjade pakki!:P kusjuures tol hetkel ma polnud isegi veel kindel, et see sinna läheb...
ja kokkamishuvilisele kõlbab ju kokaraamat ikka kinkida eks. lisaks on see raamat nii mõnusalt punane, et sobis nagu rusikas silmaauku. kalaraamat kalamehe naiselt:P
aga põhiliseks piduriks paki saatmisel olid hoopis kommid ja lõngad:P kuna mul endal on pilt ilma kommide ja lõngadeta, siis ma kasutaks siinkohal Heily tehtud pilti, kus on ainult kommid puudu;)

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Veelkord aitäh ülilaheda paki eest!!!!!!!! Heily