reede, oktoober 12, 2007

seened ja lõng

sai möödunud nädalavahetusel jälle kogu kambaga seenel käidud. sedakorda siis saagiks suurem kogus kuuseriisikaid ja võiseeni. ja päev varem oli meil tööjaotus - naine seenel ja mees kalal:P igatahes talveks on seenepirukaga mureta:) (tõe huvides tuleb öelda, et värsket koha sõime ka) aga lisaks sai korjatud ka selliseid seeni nagu habeheinikud. nende kupatamisvesi oli nii tumepruun, et hoolimata öisest kellaajast (kell 2) ei suutnud ma maha matta mõtet lõnga värvimisest. õnneks ei olnud mul sobivat lõnga öösel võtta, nii et ma ei asunud kohe värvima:P aga värvimata see lõng ei jäänud. kuna lõngatoon üsna kahvatu jäi, siis panin kõrvale ka tavalise maavillase lõnga, et värvusevahe siiski näha ka oleks. mingit peitsi ma ei kasutanud. kui nüüd järele mõelda, siis polegi ma kunagi peitsinud.

ma olen kunagi aastaid tagasi ka lõnga värvinud. ükskord värvisin sibulakoortega - sellest saadud tooni kujutab ilmselt igaüks ette. siis olen värvinud ka tulbi kroonlehtedega - jäi selline kahvatu vanaroosa toon. ja mingi asjaga värvides jäi hele kahvaturoheline, aga ma ei suuda meenutada, mis taim see olla võis...

ja mütsikandmishooaeg on minu jaoks alanud. tegin endale selleks puhuks ühe talvisest mütsist natuke õhema mütsi. sellise heegeldatud pibo vms. kasutasin mingeid täiesti suvalisi kodus leiduvaid lõngu, st heegeldasin kaks lõnga koos. see lill on niisama ajaviiteks tehtud ja ei ole sinna tegelikult kinnitatud. et nii ma seda kandnud ei ole. aga eks põhimõtteliselt võib sinna külge midaiganes tilulilu kinnitada. oleks minust vaid tilulilu kandjat...

Kommentaare ei ole: