teisipäev, november 13, 2007

ühe lõngatoki "ime"

/tegelikult ei ole ma sarnase pealkirjaga raamatut isegi mitte käes hoidnud, aga nimi on meeldejääv/

ükskord tööl proovis kolleeg pähe minu musta mütsi. ja küsis kas ma talle ka ei võiks teha. ei näinud põhjust keelduda, aga midagi kindlat ka ei lubanud.
samal õhtul hakkasid aga näpud sügelema ja kaevusin oma lõngavarudesse. paraku sobivat musta lõnga seal ei olnud. küll aga jäi näppu üksik tokk Novita Fiestat. ma isegi ei mäleta miks ma selle ostnud olin, kuigi sellest ostust väga palju aega möödas polegi. mingi mõte toona oli, aga see ei toiminud igatahes. nii palju ma mäletan.

jämeda lõnga ja suure nõelaga heegeldamine on ikka mõnus. asjad saavad nii ruttu valmis:) ja ühe heegeldatud ja helmestega tilulilu tegin ka mütsi juurde. kas siis mütsile või reväärile panemiseks.

kuna kodus on viimasel ajal valgusega eriti nigelad lood, siis on pildid sellised nagu nad on. aga kevadeni nagu ka ei jaksa ju oodata...

Kommentaare ei ole: