laupäev, jaanuar 03, 2009

jänes ja auto

Head uut aastat:)

kui vanem poeg sai omale kala ja kass läks kolleegile lahkumiskingituseks, siis ei jäänud nooremal pojal üle muud kui soovida endale jänest. ta esimene soov oli küll sipelgas, aga ma kartsin, et sellega jään hätta:P ja jänes oli juba peaaegu valmis.
edaspidi ma ilmselt paneks alla ka liimiriide - jäävad õmblusekohad ehk natuke kabedamad. peab proovima.


siinkohal näitaks ka üht vanema poja eelmise aasta tööd. ta käib nimelt puutööringis ja meisterdas seal nooremale vennale sünnipäevakingituseks auto. lisaks autodele on ta teinud seal mitu komplekti kõlapulki ja mulle ühe väikse puidust vaagna. viisin selle tööle ja hoian sellel mobiiltelefoni. kui see kodus oli, siis pidi sellel kogu aeg midagi peal olema... muidu oli laps mures, et kas see ei meeldi mulle piisavalt, et ma seda ei kasuta...

Kommentaare ei ole: