kolmapäev, juuli 22, 2009

poekott ja tekikott

vahel kaltsukas käies näed mõnd kangast ja kohe tunned, et pead selle ostma... kas siis mingi lapiteki või poekoti jaoks. isegi kui kohe pole plaanis õmblema hakata, siis ei saa väärt kraami ju poodi jätta. huvitav, et uue kauba poodides mul sellist tunnet ei teki... aga see oleks hirmus kui seal ka tekiks, sest ka sellised ootel kangavarud on juba päris hirmutavad. eriti kuna ma ju ei õmble eriti palju...


vot selle kanga puhul ma teadsin kohe, et sellest tuleb teha kott. või kotid. mingil hetkel õmblesin ühe ka peaaegu valmis. sangad olid puudu. nüüd kui ma peale õmblemise muud eriti teha ei saa, siis lõpetasin ühe koti ja tegin valmis ka teise.

ühest kotist sai tekikott:D

2 kommentaari:

Kuutydruk ütles ...

Oh, see on küll üks ilus leid. Ma käin vist vales (Humana) kaltsukas, ma ei näe seal kunagi nii ilusaid kangaid :)

mariss ütles ...

kahjuks või õnneks ei kohta selliseid leide just iga kord:) ja erinevad Humanad on ka minu peamised shopingupaigad.