teisipäev, veebruar 16, 2010

kuidas ma omale kindad sain

venna üheks jõulukingisooviks olid käpikud. aga kuna ma neid kududa ei jõudnud selleks ajaks, siis kavatsesin teha sünnipäevaks. see on tal aasta alguses.
eeskujuks võtsin detsembrikuu "Eesti Naises" olnud klapiga käpikud. tegin väikese tööproovi ja arvutasin, mille tulemusel tõdesin, et kinnas tuleks väike kui täpselt sama skeemi kasutaksin kui juhendis. joonistasin ajakirjas olnud mustrit ka natuke suuremaks, aga lõpuks otsustasin siiski hoopis numbri võrra jämedamad vardad (nr 4) võtta. aga kui kinnast poole peoni juba kootud oli, siis sai selgeks, et meesterahvale jääks see ilmselt ikka väheke kitsaks...
ent kuna mul omal ka kindaid vaja oli, siis harutama ei hakanud ja pooleli ei jätnud. klapi jaoks ma vajadust ei näinud, nii et selle jätsin ära. ajakirjamuster jäi minu käele natuke lühikeseks, nii et pidin veidi ülemist otsa pikendama. ahjaa - pöidla tegin ka küljele, sest mulle hakkas selline pöial väga meeldima. ja peopesas ei ole sama muster kui käeseljal. et siis lõppkokkuvõttes on nagu ajakirjakinnas ja samas ei ole ka:)

aga väga hea ja soe on. pildile nad uuena ei jõudnudki. nüüd on neid juba hulk aega kantud. tegelikult ma ikka mõtlesin omale midagi värvilisemat ja heledamat kududa kätte, aga juhuse läbi sain sellised. mõnusad:)

vardad nr 4
lõng Hiiumaa lammastelt

Kommentaare ei ole: