laupäev, detsember 11, 2010

paks kass

ma ise olen tegelikult koerainimene. võibolla on see kasvatuse viga, aga ema mul ei salli kasse ja mu lapsepõlves räägiti palju kassihaigusest ja sellest, et igasugu kasse ei tohi näppida jms. igatahes puuduvad mul tegelikult tunded kasside vastu.

samas tuleb tunnistada, et näiteks tikkimise osas panevad nad oluliselt rohkem mõtte tööle kui koerad. kasvõi kui võtta see nö mudel ilma tikandita, siis sa saad aru, et tegemist on kassiga. mu meelest koera puhul saab ainult shoti terjerist aru, et see on koer. kui teha mingi lambakoer või laika vms, siis võiks see samahästi olla ka karu või hunt või ilma londita elevant:P taks ilmselt on teine tõug, mille puhul saaks aru, et tegu on koeraga (üks taks tegelikult on mul juba pool aastat poolik...)

ja kuna kõik kassid ei ole saledad, siis ma natuke mugandasin oma mudelit ja tegin ühe paksu kassi.

Kommentaare ei ole: