reede, veebruar 11, 2011

hilinenud sügissonaat

meil on elutoas järi, millele lisaks plekkidele on tekkinud ka mõned salapärased augud, mille tegemist keegi omaks ei võta. paar aastat tagasi otsustasin sellele järile velvetist katte teha. ja nii ma hakkasin vaikselt, aga järjekindlalt, kaltsukatest soovitud toonides velveteid hankima.

kui enam kui aasta tagasi kuulutati välja Craftwerki kotiprojekt "Raamist väljas" teemaga "Sügissonaat", siis olin ma rahul, et ometi saan nüüd teoks teha oma sügistoonides järikatte. nimelt plaanisin selle järi peale tõmmatava kotiga osaleda selles ürituses... läks nagu ikka eksole. no nii palju tubli ma olin, et hakkisin pükse ja õmblesin kokku ka, aga need nurgad jms keerulisemad kohad tulid ka ja siis jäi ikka pooleli.

eelmise aasta lõpul tegin peaaegu valmis - alumine äär jäi tegemata. selle aasta alguses kuulutati KK-s välja ühistegemisüritus, kus jaanuar pidi olema säästukuu, mille raames ka poolikute asjade lõpetamine. jälle meenus järikate (lisaks muudele asjadele, millest mõned olen ka juba lõpetanud, aga neist teine kord). nüüd ühel päeval haige lapsega kodus olles lõpetasin "koti" ära.

olen endaga täitsa rahul. järile saab seda katet ilmselt küll peale panna vaid pidulikematel puhkudel, sest muidu läheb ju sama koledaks kui järi :P ja no ega velvet pole muidugi kõige praktilisem valik sellise asja jaoks... aga no oli vaja just seda. ja nagu ikka - velveteid sai varutud ikka mitme järi jagu nagu hiljem selgus :P


3 kommentaari:

KK ütles ...

Väga lahe!

Mare ütles ...

Väga vahva idee!

Kas sellel "kasukal" on allservas kumm või mis ime väel see paigal püsib? Arvan, et nii ilusa järi peal tahavad nüüd kõik istuda ja lausa pikutada, seepärast peab ta väga kindlalt seljas püsima.

mariss ütles ...

ma tahaks just loota, et nii ilusa järi peal ei raatsi keegi istuda, nii et järi seisab kaua ilus ;) et kõik vaid imetlevad eemalt :P
alumises servas on kumm jah, nii et hoiab alt natuke serva alla. ja see on ka nii täpselt selga õmmeldud, et püsib... vähemalt esialgu:)