esmaspäev, aprill 25, 2011

lilled raamis

see tekk sai valmis möödunud suvel ja väike tüdruk saabus siia ilma juba sügisel, kuid alles nüüd jõudis kingitus temani. ja sellega seoes ka siia alles nüüd.
õnneks mahtus tütarlaps ikka veel tekile :)

mul poiste emana ei ole eriti palju võimalusi roosade asjadega mässamiseks, nii et kui sain teada ühe uue väikese tüdruku tulemisest, siis teadsin, et see on minu võimalus end välja elada - teha punase ja roosaga tekk. ma pole seda tooni kangaid oma õmblustöödes eriti kasutanud... samas olin neid ikka vaikselt kogunud, et äkki kunagi tekib ka põhjus... ja no kui selle tüdruku vanem õde sai omale mitte väga ammu heegeldatud teki, siis teine heegeldatud tekk samasse perre oleks juba olnud nagu kaks korda sama raamatu kinkimine vms ;)

suurte asjade pildistamine on veel keerukam kui pisikeste. tegin eelmine suvi isegi õues paar klõpsu, aga liigne päike ei soosinud seda ettevõtmist ja nii tuleb leppida igavate tubaste piltidega. pildilt paistab tekk vist vähe lopergusem kui ta tegelikult oli, aga ma pole väga osav kõrgustest alla pildistama (ja no ega ma väga osav õmbleja ka pole, aga katsuge välja kannatada). tekk jäi mõõtmata, aga eks ta ole umbes sama suur kui eelmised...

2 kommentaari:

Sarko ütles ...

Kasutaja on tekiga väga rahul. Ja vanem õde on "Jägemeisteri" peaagu ära joonud :-)

mariss ütles ...

see rõõmustab mind :)