pühapäev, veebruar 19, 2006

küünlaleegikott


tegelikult pidi minu küünlakuukotiks saama hoopis see kott. nö koti toorik ehk siis must kott oli valmis juba mõnda aega, aga kuna minu orantside ja kollaste lõngade varu oli nigel, siis töö seisis. ja vahepeal valmis sinimustvalge kott. nüüd aga õnnestus pääseda linna. ega ma siis eriti mujale ei jõudnudki kui lõngapoodi ja kaltsukatesse, kus ka lõnga tavaliselt leida võib. ja nii sain oma kotile leegi tehtud. eks tegelikult võiks seda veel edasi aretada, aga kuna mu mõtted on juba mujla, siis jääb ta ilmselt ikka selliseks nagu on...

ja tegelikult peaks nüüd endale lubama, et ma rohkem selle "põhiplaaniga" kotte enam ei tee. ühe teen veel, sest asi on peas juba valmis. jäänud on veel vormistamine:P

üldse on koju viimasel ajal kuidagi palju kotte tekkinud. ja karta on, et neid tuleb veel... aga kotte on mõnus teha - saavad ruttu valmis. ma olen hakanud mõtlema, et tegelikult võiks üle 10 aasta omale mingi kampsuni kududa... ja ükspäev jõudis mulle kohale, millise talvemütsi ma endale teha võiks (aga selle ma lükkan sügisesse, et jätta endale mulje, et varsti on kevad ja sis pole enam mütsi vaja niikuinii). ja tulevaks talveks peaks oma suuremale pojale ka ise mütsi kuduma - ei õnnestu mul leida meie kaubandusest mütsi, mis oleks mõnus ja soe ja kataks kõrvad ja milles mu laps tobe välja ei näeks. mütsi kudumine on täiesti võrreldav koti tegemisega - saab kähku valmis:)

Kommentaare ei ole: