esmaspäev, märts 13, 2006

esimene...



tegelikult oleks see kott pidanud tulema punane. oli plaan teha see kingituseks vennatütrele jõulukingiks tehtud punase mütsi juurde... aga paraku polnud poes punast heiet ja kuna ma olin otsustanud katsetada vanutamist, siis ei saanud ma poest ka tühjade kätega lahkuda. poes olevast valikust tundus kõige parem roosa... (kuigi seda ma ei saa nüüd kinkida sellele noorele daamile, kellele ma koti tegema pidin. nii et punase heide hankimine on endiselt päevakorral. või siis tuleb üldse midagi muud välja mõelda).

seega on minu esimene vanutatud kott roosa. valge lõng on huopanen. ja pärleid pole ma ka kunagi varem kasutanud. ausalt öeldes arvasin, et see on midagi eriti keerulist ja ma neid ilmselt mitte kunagi ei kasuta ka. aga polnudki kõige hullem. need roosad pärlid olid mul sahtlis juba jõulueelsest ajast kui mõtlesin ühe prossi teha... mõtteks see jäigi. aga nüüd oli väga mõnus kui neeed kohe võtta olid.

Kommentaare ei ole: