teisipäev, märts 21, 2006

jänesed

Tänu Kullaketrajate ideele teha lastele mänguasju jõudsin mina ringiga tagasi pea 10 aastat tagasi tehtud mänguasjadeni. esmalt meenusid mulle küll hoopis nukud, millest paar tükki ka hetkel poolikuna kapis seisavad. aga neid näitab siis kui olen oma esimest nukku väheke kohendanud ja näitamiseks "üles löönud".
aga kunagi ammu sai tehtud ka peotäis jäneseid, millest üks mul siiani alles on ja kahe jänese toorikud siiani lõngakotis valmimist ootavad. õpetus oli mingis soomekeelses käsitöö ajakirjas (nime kahjuks ei mäleta ja see polnud ka minu ajakiri, et saaks järgi vaadata). sama põhimudeli järgi sai teha igasuguseid loomi - jäneseid, rotte, sigu, karusid, koeri... nende pildid tulevad silme ette. rotti ma ka proovisin teha, aga rotti meenutas tema juures vaid saba... oli teine kuidagi karu nägu :P

Kommentaare ei ole: