teisipäev, aprill 06, 2010

uued nõelapesad

tuleb tunnistada, et ma ei ole sellest tassi sisse tehtud nõelapadja fenomenist aru saanud. kui ma seda esimest korda nägin, siis ma arvasin, et see padjaosa käib kuidagi ära ja sinna tassi sisse saab ka midagi panna. aga selgus, et ei olegi nii - padi on tassi küljes kinni.

lapsena olen ma nõelapatju teinud küll - neid sai lapsena emale ja vanaemale kõikvõimalikeks tähtpäevadeks kingituseks tikitud. aga vat ise ma ei ole eriline nõelapadja kasutaja kunagi olnud... paar vana nõelapatja mul isegi on, aga need seisavad kapis ja ma ei kasuta neid. minu nõelad on karbis.

mingil ajahetkel kui me emaga lahku elama asusime, siis millegipärast kolis nööpnõelte karp koos minuga. ma ei teagi miks, sest mina ju ei õmmelnud, aga ema ikka vahel õmbles. no igatahes nii kaua kui mina mäletan, on need nööpnõelad meil alati olnud selles pildil olevas karbis. viimasel ajal olen ma tundnud vajadust uue karbi järele, sest nagu pildiltki näha, siis ei olnud enam eriti seda pinda, kuhu nõela nii torgata, et see karbi sisse ei vajuks:P

nii ma läksin ja ostsin ühel kenal päeval Tiimarist karbid. teisel kenal päeval sobrasin kodustes kanga- ja paela-kottides ja tegin neile peale nõelapadjad. ja nüüd on minu nõeltel uued kenad pesad:)

Kommentaare ei ole: