laupäev, veebruar 25, 2012

esimesed sõrmikud

katsetasin eelmisel kevadel sõrmikute kudumist. ausalt öeldes ei oskagi öelda, miks ma need sellised roosad tegin, sest roosakandja ma ju ei ole. ilma igasuguse mustrita tegin sellepärast, et eks ma natuke pelgasin nende kudumist. võimalik, et roosa põhjus oli selle konkreetse lõnga üleküllus minu kapis ja selles, et samasugused roosad lukud on mu jopel. alles hiljem selgus tõsiasi, et selle jopega käin ma siis kui on soojade käpikute aeg.

veel mõned aastad tagasi olin ma veendunud sõrmikukandja. aga üleelmisel (oli vist?) aastal kudusin omale käpikud ja nüüd ei taha sõrmikuid enam üldse kanda. kannan kas käpikuid või siis poolkindad/torusid. sõrmed vabad tunne on hulka mõnusam...

lisan siia ka paar linki, kus on õpetatud sõrmikute kudumist.

Kommentaare ei ole: