reede, veebruar 03, 2012

jaanuari koogid mustsõstramoosiga

isegi kui ma mõtlen, et tegelikult ei ole mul siin midagi öelda, siis käin ma ise siin ikka aegajalt otsimas ja vaatamas, mis kooki ma millalgi teinud olen ja kuidas see retsept ikkagi oli. sel põhjusel saab ka seekordne koogipostitus siia kirja pandud.

jaanuaris on meil peres paar sünnipäeva, mis nõuavad minult panust vähemalt koogi näol. sel korral sai taaskord tehtud sellist kooki, mida varem teinud ei olnud. see mustsõstra-shokolaaditort jäi alles jaanuarikuus mul blogirullis silma ja panin sellele tärni külge, et vajab proovimist. isegi mustsõstramoosi olin suvel ise teinud ja oli kohe kapist võtta. tordipulbrite osas olen ma seni olnud üsna skeptiline, aga see "Erika" pulber on täitsa pädev ja leiab ilmselt kasutust teinekordki. see pealmine toorjuustu-vahukoore-mustsõstrakate on lihtsalt super. oli hea tort ja kadus vaagnalt hetkega.

just sellest kattest ajendatuna tegin veel teisegi mustsõstrakoogi. põhja küpsetasin poolest pakist "Erika" pulbrist. sellele tegin jogurtitarretise. ja kõige peale selle toorjuustu-vahukoore-mustsõstrakatte. superluks:)

Kommentaare ei ole: