teisipäev, märts 11, 2014

kunagi ma tikkisin isegi ristpistes

mõne aja eest tõi ema mulle mõned minu tikitud pildid ja kuna ühes seltskonnas on koolilaste tikkimistööd teemaks olnud, siis tegin oma ristpistepiltidest pilti. ajaloo huvides võiks ju säilitada ka pilte kauges nooruses tehtud töödest.
täitsa naljakas, mida kunagi tehtud on. need ristpistes pildid ei ole minu mäletamist mööda ükski koolitöö ja kahjuks ei ole ka taga kirjas tikkimisaega. aga ju nad kuskile põhikooliaega jäävad.
viimane lindudega pilt oli küll koolitöö. täpsem tikkimisaeg on taas teadmata.
ja siis ma mäletan veel üht ristpistes villase lõngaga tikitud õunapuud. see oli selline vast 50x50 cm, mis oli tikitud nelja värviga. puutüvi pruun, õunad punased, puuvõra roheline, taust valge. praegu mõtlen, et pidi ikka tahtmist ja viitsmist olema midagi nii igavat valmis teha. hetkel pole selle töö asupaik teada. kui ema leiab, siis äkki saab pilti ka.




Kommentaare ei ole: