reede, märts 14, 2014

palmikutel kull

seekord on pildi olevast öökullist hulka märkimisväärsem taust, millel kull lebab. nimelt hakkasin ma kuduma kampsunit. ma ei ole seda teinud vist ligi 20 aastat. või no kui nüüd siiralt aus olla, siis mingeid lasteasju on paar tükki kootud ka hiljem, aga suurt täiskasvanu kampsunit küll mitte.

möödunud aastal sai lubatud vennale kampsun kududa. ma ei osanud tol hetkel peale lubaduse midagi sünnipäevaks kinkida... ja kuna ma olin sel teemal juba mõnda aega mõtet mõlgutanud, siis selle lubaduse kinkimine andis lootuse, et ma ka tegudele asun. nagu selle nüüd siin välja ütlemine annab lootuse, et ma ikka ka lõpuni jõuan.

vanaema kudus vennale kunagi kaks koeralõngast kampsunit, aga nendest on põhimõtteliselt vaid tolm järele jäänud. lõnga sai aga toona nii palju, et seda veel tänagi alles on. ja just sellest samast lõngast kampsunit ka sooviti. loodetavasti saan selle järgmiseks sünnipäevaks valmis ikka (see on tuleval aastal õnneks alles).

nagu juba öeldud, siis lõng on valmistatud koeravillast ja lambavillast. koeraks oli minu äärdeilterjer ja võimalik, et ka mõned teised koerad, sest minu mäletamist mööda saime me koerakarva lisaks ka sellelt naiselt, kes meie koera pügas ja trimmis.


kunagi sai pilt tehtud ka ühest teisest samast lõngast kootud kampsunist ja seda saate veelkord näha SIIN. selle kampsi omanik on minu ema.

Kommentaare ei ole: