esmaspäev, detsember 03, 2007

ilualused tassile

jätkame lapiteemal...
kohalikud käsitööfoorumid on 2-aastased eks? vat umbes nii kaua on mul valmis olnud mõned õmmeldud lapid. toona oli aktuaalne heategevuslike lapitekkide tegemine. ise ma õmmeldavas lapis toona osalema ei kippunud, aga huvi tekkis. siis sai uuritud erinevaid lappimislehti ja sealt mustreid tsekatud/joonistatud ja proovitud ka midagi õmmelda. aga mõnest üksikust lapist asi tookord kaugemale ei arenenud (jajah, mul on ka paar poolikut lapitekki, aga seal pole selliseid mustreid siiski, vaid lihtsalt erinevat värvi lapid).

umbes aasta tagasi mõtlesin, et neist lappidest võiks ju näiteks pajalapid teha või kohvikannusoojendaja... ja selle nt emale jõuluks pakki panna. aga ka see mõte jäi ainult mõtteks.

aga kui mulle mõnelt lehelt sellised alused silma jäid (nt on neid hästi palju Malka lehel, kuigi ma temani jõudsin kellegi teise kaudu, keda ma hetkel tuvastada ei suuda kahjuks), siis koitis mulle, milleks need lapid ideaalselt sobivad. ega aasta või kaks tagasi poleks ma neile erilist rakendust leidnudki. aga kevadel tuli meie koju diivan, millel on just sellised mõnusalt laiad käetoed ja ma saan aegajalt riielda kui oma kohvitassi sinna panen:P

ja kuna lapisokid viisid mu lapilainele, siis õmblesin need tassialused omale kohe sama soojaga valmis. nüüd tuleb veel harjuda ka neid kasutama...

Kommentaare ei ole: