laupäev, detsember 29, 2007

ümmargune vest

ma olen nõuks võtnud oma selle aasta tegemised veel selle aasta sees kirja panna. ega neid palju pole, nii et ehk õnnestub (kui midagi just ei unune).

juba suvest saadik on kapis seisnud üks kudum ajakirjast Moda 2/20007. tegelikult on ajakirjas sel asjal ka varrukad. ma küll plaanisin need ka kududa, aga ei jäänud ilusti istuma see esimese algus ja harutasin üles. tegelikult on mul kuri kahtlus, et kandma ma seda ise ei hakkagi. ajakirjapildil oli see kuidagi hulka mõnusam ja no ka lõng on seal teine... eks näis.

täna sain end nii kaugele, et kudumist ka seljas üks pilt teha. kõik tehtud asjad ongi jäänud esitlemata peamiselt selle tõttu, et pilte pole. nüüd tuleb siis talvepimeduses see viga kuidagi parandada.

lõng on pärit Raasikult. kootud on vardaga nr 5. lõngakulu kohta andmed puuduvad...

ma olen raasikult toodud lõngadest nüüd sokke ka kudunud, aga vähemaks seda lõnga küll oluliselt jäänud ei ole:P

Kommentaare ei ole: