laupäev, detsember 15, 2007

kingikott

sel aastal pidasime vanema poja sünnipäeva natuke suuremalt kui varem. sellega kaasnes loomulikult rohkem külalisi ja seeega ka rohkem kingitusi. ja kingitused teatavasti pakendatakse enamasti kinkekottidesse. ja seda kotihunnikut vaadates ma tõdesin, et kingikottidega oleme nüüd küll mitmeks aastaks varustatud. aga vahel on ikka nii, et puudu on just see kott, mida vaja oleks. aga ma ei suutnud sundida end ostma kotti. otsustasin hoopis õmmelda kingikoti.

tervislikel põhjustel sünnipäevale minek viibis ja seega sai oma kotiteoplaaniga venitada. kuni jõudis kätte aeg, et "oi homme oleks kotti vaja":P üritasin just mõelda, kuidas üht turukotimoodi kotti siis õmblema peaks kui Vikeldaja soovitas teha selline kott nagu Koduhaldjas hiljuti demonstreeris. selle tegemine pidavat nii lihtne olema! ega seal midagi keerulist pole jah... aga igasugu kantide ja äärte õmblused on minu jaoks siiski paras müstika. ja nii mulle tundus, et selline kahe kanga ja äärepaela kasutamine oleks hea ja lihtne lahendus. ega ma ei tea kas ka on... võibolla midagi muud on lihtsam. natuke sai soperdatud ka kui aus olla.


ja kõik kinginodi mahtus ka kenasti kotti ära. ma arvan, et sellist tüüpi kotte võib veel teha:)

esimesel pildil siis suletud kingikott, teisel pildil on näha, milline see koti nö lõige on ja kolmandal pildil on kott pahupidi pööratud. kott on pmst kaht pidi kasutatav.

3 kommentaari:

Unknown ütles ...

Nonäed, oskasid ju küll! Kangas on ka väga vahva ;)

Terje ütles ...

Väga tore kott on tulnud, eriti see pahupidine pool, roosa ja roheline on nii kena kombinatsioon. Koduhaldja kott, muide on küll ilma kantideta tehtud, ja üks sang lühem, mingi kõrgem pilotaaz ilmselt.

mariss ütles ...

ma tänan:)
no seda kahtlustasin minagi, et üks sang Koduhaldja kotil lühem on... ja kandiga on mul ju ainult selle pärast, et nii tundus lihtsam olevat:D et on vaja vähem mõelda, kuhu õmblusvarud peita jms. ega ma ju tegelt õmmelda oska.. leiutan jalgratast ja teen nagu torust tuleb:P isegi plaanitud lapitöökursusele ei jõudnud...