laupäev, detsember 29, 2007

villased kingitused

sel aastal sai jõulupakkidesse tavalisest rohkem raamatuid pandud. kui ema sai koos oma kokaraamatuga pajalapid (järjehoidja sai ta ju juba sünnipäevaks), siis kahele teisele kokaraamatule läks vahele järjehoidja. ikka endiselt vilditud ja tikitud.
ja siinkohal tuleb tunnistada, et tõepoolest need järjehoidjad meil kodus ei kao, vaid püsivad ilusti raamatute vahel:)

ja kui eelmistel aastatel on jõulupakkidesse läinud mütse ja salle, siis sel aastal olid tegijaks sokid (lisaks raamatutele). ühed ilusad triibikud unustasingi pildile püüda, aga nad olid üsna samades toonides kui juuresoleva pildi sokid. sellised sooniksokid koon ilmselt ka endale - need istuvad jalas kuidagi eriti mõnusalt mu meelest. ma olen muidugi plaaninud kududa ka igasuguseid palmikutega sokke, mida viimasel ajal erinevates blogides kohanud olen. ma ei hakka mingeid kindlamaid veksled välja käima, sest see plaan võib ka ainult plaaniks jääda:P

lõng on pärit Raasikult, varras on nr 2. lõngakulu ei oska öelda.

ja lisaks palmiksokkidele on mul silma jäänud ka ilusaid kindaid, niiet äkki siis järgmise aasta jõulud tulevad kinnaste lainel. tõe huvides olgu öeldud, et ma olen kudunud vaid ühed labakud (koolis kohustuslikus korras). vanaema abist hoolimata minule need kindad kätte normaalselt ei läinud - väga kitsad tulid (mustriga olid ja ma ei osanud seda tagumist lõnga piisavalt lõdvalt jätta).

Kommentaare ei ole: