pühapäev, detsember 02, 2007

triibulised jõulusokid

kui ma umbes-täpselt aasta tagasi kapist poiste jõulusokid välja otsisin, siis mõtlesin, et peaks neile ise uued tegema. vanad on mingite kunagiste kommipakkide pakendid nö. sellised viletsast vildist ja igatepidi räsitud (sokki tuleb ju ikka jalga ka proovida:P). aga no eelmise jõulu ajal tundus tulev jõul ju nii kaugel olevat... see asi meenus mul nüüd jälle ja ma otsustasin asja teoks teha kiiremas korras. kiire hilisõhtune õmblemine ja hommikuks olid selle hooaja esimesed päkapikukommid juba uutes sokkides.

lõige on tehtud vana soki järgi. aga nagu näha, siis kaht ühesugust sokki pole siiski õnnestunud teha. ühe kujuga st. praeguseks on sokkidele ka riputusaasad külge õmmeldud, sest sokiomanikud leidsid, et nad ei saa sokkide pesulõksuga ruloo serva külge panemisega hakkama ja oleks vaja ikka radika külge riputada (nad ähvardasid vanad sokid kasutusele võtta ja mis mul siis muud üle jäi kui aasad külge teha:P) sokisäär on ka nii palju kitsas, et jalg sinna ei mahu;)

ja nüüd ma olen mingil lappimislainel. muidu poleks nagu sellest midagi, aga ma just hiljuti loobusin lapikursusest, kuhu ma end kevadel regasin... sest üldse ei olnud seda tunnet, et tahaks õmmelda ja lappe näppida... murphy tehutseb:P

Kommentaare ei ole: