laupäev, märts 28, 2009

roosad sõõrikud

suvel sündis lõpuks ometi üks põnn, kellele sain kinkida selle teki.

kui kuulsin, et hilissügisel on sündimas üks väike tüdruk, siis esialgne mõte oli ka talle tekk õmmelda. aga paraku just sel ajal keeldus mu õmblusmasin minuga koostööst. järelikult tuli kasutada lõngu kanga asemel. ajakirjas Moda (4/2008) ilmus üks ümmarguste mummudega lapitekk - sealt on pärit ka minu teki idee. aga kui seal oli lapis kasutatud kinnissilmuseid, siis mina tegin ühekordsed sambad. meeldis rohkem lihtsalt. ja ometi leidsin ma kasutust Raasikult ostetud üleminekuga roosale villasele lõngale:)

kuna me sellele väiksele tüdrukule kuidagi külla ei jõudnud, siis tabas mind vahepeal juba kerge paanika, et peaks midagi muud kingiks mõtlema... no et laps on juba tekist välja kasvanud. aga mul süda ei andnud ikka rahu, sest see tekk sai ju just talle tehtud. isegi täiesti valmis sai samal päeval, mille õhtul laps sündis:)


tekk seisis küll kaua sahtlis ja ootas kinkimist, aga unustasin ikka kaalumata ja nii ei oska ma ka lõngakulu öelda. mõõdud on 80x80 cm. lõngaks Raasiku maavillane.

Kommentaare ei ole: