reede, august 28, 2009

must kass

tikkida tahaks. mõned toorikud on isegi valmis õmmeldud, aga toppimismaterjali ei ole. Raasikule võiks minna, aga ei saa end kätte võetud...

ema tegi millalgi mingid mustad püksid omal lühemaks ja tõi otsad mulle - et äkki läheb loomade tarvis vaja. ikka läheb.

eks teinekord olen jälle nii palju targem, et mustale riidele panen musta liimiriide. ja no äkki oleks musta villaga ka veel mustem. kuigi tegelikult see valge nii palju läbi ei kuma nagu pildilt paistab.

selline tähelepanek ka veel (et omal meeles püsiks): vatt ei ole toppimiseks ikka hea. poeg tegi ju jänese ja jänes sai rokaseks ja pesu tulemusel on valgest jänesest saanud nüüd selline kollakas.... nagu määrdunud. aga ega mul rohkem pole vana vatti ka kodus.

2 kommentaari:

KK ütles ...

Sa paned ainult villa sisse? Ma olen isegi mingeid kaltsukoti ribasid lõiganud patjade täiteks nt :)

mariss ütles ...

no patjade sisse paneks ma ka midaiganes:) aga pihukatesse läeb jah vill - on mõnus, ühtlane ja hea:)

mul on isegi mingi laste "purustatud" padi, nii et padjasisu olemas, aga mu käsi ei tõuse seda sinna sisse panema...