reede, veebruar 12, 2010

palju õnne, sõbrad

mõned aastad tagasi tegin ma jõulupakkidesse küpsiseid. hunnik tainast sai valmis tehtud ja jagatud erinevatesse anumatesse, kuhu siis sai vastavalt lisatud pähkleid ja rosinaid ja shokolaadtükke ja purustatud marianne komme ja kakaod. nõme on asja juures see, et ma ei mäleta, kust see retsept pärit oli. olen otsinud, aga äratundmist pole tekkinud. kui kellelgi on head küpsiseretsepti, siis võib vihjata.

aga need pildil olevad küpsised on tehtud poe muretaignast ja laps võttis need sõbrapäevaüritusele kooli kaasa (maiustuste vajadusest räägiti nii hilja, et komme ostma ei jõudnud, õnneks oli meeltesegadushoos ostetud tainas kapis).

mida teha mitte väga ilusate kartulitega, mis koorides väga pisikeseks ja auguliseks muutuksid? meie proovisime kartulitrükki. mina lõikusin kartuleid, poisid panid värvi ja tembeldasid. selle päikest meenutava kartuli lõikas vanem poeg. ja nagu ikka - mina lõikan ja teen suure töö ära, aga kes osutub kunstnikuks? see, kes templi paberile lööb:D

ja kuna kooli oli vaja sõbrapäevakaart viia, siis sai üks süda siia kasutatud.

Kommentaare ei ole: