esmaspäev, juuni 21, 2010

rabarberijuttu

kuna mälu on kehvake, siis salvestan natuke rabarberikoogiinfot.

vahelduseks tavapärastele rabarberikookidele - muretaignapõhi ja katteks biskviit või munahapukooresegu - tegin vahelduseks midagi muud. ühest vanast Selveri köögi retspetilehest leidsin kookoshelvestega rabarberikoogi retsepti. kook ise tuli täitsa hea.

siis kulus mul hulk aega, et otsida retsepti, millesse käis vahukoor ja kook oli selline mõnus kreemine. kuna ma retsepti ei leidnud, siis tegin muretaignapõhja, sellele panin rabarberid ja peale valasin muna ja vahukooresegu. tuligi hea kreemine:) vanemale pojale maitsesid mõlemad koogid, nooremale kookosega ei meeldinud.

ja rabarberimannavahtu tegin ka ükspäev. kasutasin selleks rabarberijoogist järgi jäänud rabarberimassi. selle roa värvus oli küll nii hirmus, et lapsed ei julgenud seda maitsta ka:P aga no minule rohkem jäi :) väga hea oli. ma pean küll natuke harjutama seda manna lisamist... ma ju teen kõike tunde järgi ja kuna see oli mu elu teine mannavahutegu, siis puudus käes õige tunnetus ja läks mannat tiba vähe vist.

ja kuna mul ühestki küpsetatud rabarberi-koogist pilti ei ole, siis illustreerib seda postitust hoopis üks lind.

Kommentaare ei ole: