reede, veebruar 25, 2011

et oleks ilus istuda

vanniesistele vaipadele vahelduseks* otsustasin heegeldada suveks trepile või pakule istumisalused, millele istudes end ära ei määriks. ja kui alus ise mustaks ja koledaks läheb, siis võib selle lihtsalt minema visata.

kuna mul omal kahjuks istutavat treppi ega terrassi käepärast pole, siis pole mul nendega tegelikult midagi teha. aga mul on täielik kiiks omatehtud asjade kinkimise osas... ja nüüd on need veel sellised nö kaltsud ka eksole. üks inimene oma tähtpäevaga on küll sihikule võetud, aga selle tähtsa päevani on veel natuke aega, nii et eks ma seedin seda mõtet.

igatahes sain ma lahti päris suurest hulgast särkidest ja olen ise tulemusega täitsa rahul. ühe ketta läbimõõt on umbes 37 cm. heegeldasin nõelaga nr 6 ja viimase ketta viimased ringid tegin nr 4 nõelaga, sest suurem murdus katki...


* see ei tähenda nagu ma pidevalt heegeldaks vanniesiseid vaipu. need on lihtsalt ainsad asjad, mida ma olen vanadest tsärkidest seni teinud.

2 kommentaari:

KK ütles ...

Tahad ma kutsun sind oma sünnipäevale :D? Mulle meeldiks küll selliseid omatehtud kinke saada aga enamasti kingitakse jama :D

mariss ütles ...

:)
andsin just kingi üle ka ja tundub, et oldi rahul :)