laupäev, oktoober 15, 2011

kassprossid

eks ma olen varemgi mõelnud, et võiks kasse proovida veel väiksemaid teha, aga ei ole tegemiseni jõudnud, sest olen pidanud tõelisi väikevorme ebamugavaks õmmelda ja toppida. aga kui nüüd ühes seltskonnas jutuks tuli, et kassi võiks prossiks rinda panna, siis ei suutnud ma enam kiusatusele vastu panna. ootamatuks takistuseks minu teel osutus asjaolu, et Tallinnas ei müüda enam kuskil toppimisvilla (kui keegi teab, siis võib mullegi teada anda). võib öelda, et lausa mitu päeva seisid õmmeldud väikevormid riiulil kuni ma lõpuks vastu ei pidanud ja nad mahulist vatiini täis toppisin. täitsa kenad jäid.


kuna kenasti revääril pildistamiseni ei jõudnud ja eputamissoov on suur, siis läksid kassid taldrikule pikutama. ühe pildi tegin ka koos suure kassiga - et kes neid on peos hoidnud, siis kujutab ehk paremini ette kui väikesed need väiksed kassid õigupoolest on. kui numbrite keeles rääkida, siis 8 cm ja 11 cm.

Kommentaare ei ole: