pühapäev, jaanuar 19, 2014

poja teised käpikud

ma mäletan, et päris kindlasti kudusin möödunud aastal pojale sinised käpikud. ma isegi nägin neid käpikuid sügisel suvehooaja riideid ära pakkides ja külmema hooaja riideid lahti pakkides. aga kuna talvekinnaste aeg ei olnud veel käes, siis ei pööranud ma neile käpikutele tol hetkel rohkem tähelepanu. ja kui saabus talvekinda kandmise aeg, siis ei õnnestunud neid käpikuid enam leida. mitte kuskil ei olnud.

andsin pojale kodusest lõngavarust valida, mis värvi kindaid ta omale seekord soovib ja millise mustriga. see peaks nüüd taaskord olema mingi minecrafti teema (ma teist paari rohelisi kindaid keeldusin tegemast).

algul oli plaanis TNT peale silmata, aga selgus, et ma ei ole selleks võimeline ja nii ma hoopis viltimisnõelaga viltisin selle sinna peale.

ma kindaid kududes olin üsna veendunud, et sinised kindad väljuvad oma peidikust kohe kui uued kindad valmis on, aga siiani pole seda juhtunud...

Kommentaare ei ole: