neljapäev, juuni 22, 2006

poolteist kala

oli mõte, et teeks veel paar kala-katsetust... paraku ei olnud asjaolud soosivad ja ei õnnestunud kõrvuti ujuvatest kaladest pilti teha ja nii lebab see roheline "Aafrika vete kala" kurvalt üksikuna kuival.

ühe kalaga läks õmblemine õnnelikult. kui esimesel korral sinist kala tehes pidin lukuotsad käsitsi õmblema, sest ei suutnud kalaga õmblusmasina jala alla mahtuda, siis teisel korral sain terve luku masinaga õmmeldud. sellisest edusammust tiivustatuna hakkasin järgmist kala tegema... kuid millegipärast olid õmblusmasinal teised plaanid. igatahes hakkas ta teppimisel trikke tegema ja kui ma neid uimede tepinguid juba mitu korda oli harutanud, siis otsustasin loobuda. ja nii see teine kala ongi sellisel kujul...

ja jääb ilmselt selliseks kuni ma olen unustanud millist piina valmistas õmblusmasin ja riskin uuesti üritada... või kuni ma olen ostnud vanale Singeri masinale uue rihma.

Kommentaare ei ole: