reede, juuni 02, 2006

talvine müts

juba mõnda aega tagasi, täpsemalt öeldes siis kui talv oli juba lõppemas ja ma oma talvemütsi ära kaotasin, alustasin ma omale uue mütsi kudumist. samal moel kootud sinine müts ja punane müts said kootud ristkülikuna, siis pooleks pandud ja kaks külge kokku heegeldatud. nüüd mõtlesin, et prooviks tiba teisiti... et jääks selline "murumunam". ringselt kudumise puhul oleks pidanud kuduma kord pahempidi ringi ja siis jälle parempidi, aga mina laisk inimene ei viitsinud kududa muud kui vaid parempidist kudet. ja nii ma siis kudusin ristkülikut kuni pidi hakkama pealage kahandama. seejärel kahandasin ja heegeldasin kuklalt mütsi kokku.

kuni mütsi valmimiseni olin ma veeendunud, et mütsi peaks kandma nii nagu see on näha vasakpoolsel pildil. aga nüüd kui müts valmis on, siis tundub see parempoolne müts hulka lahedam. aga talveni on veel aega ka... mõelda, et kumba pidi see pähe tuleks panna.

igatahes lapsed on mütsist vaimustuses. mees vaatas mind küll nagu külahullu kui selle pähe panin:P

2 kommentaari:

Kajakas ütles ...

mina kannaks ka seda karvasemat külge väljaspool. jube vahva müts!

mariss ütles ...

kusjuures tglt on see ju kõige lihtsam murumunamüts. asi on ainult lõngas kinni. ja selle lõnga "valmistamine" võtab kauem aega kui kudumine ise:P