esmaspäev, detsember 29, 2008

jõulukingid

endale kinkisin ma sel aastal raamatuid - kinnastest ja pihuloomadest. ja sõbrannalt sain kingiks veel ühe kindaraamatu. ja Kihnu Roosi raamatu olin ma juba natuke varem ostnud. ei tea kas nüüd peaks mõned kirjud kindad ka kuduma...

natuke kinnaste suunas sai jõulukinkidega ka liigutud. vennatütrele kudusin kingiks Ursuse randmekindad. lõng on mingi tundmatu, mille lõngakorvist leidsin. kuna seda randmetorudest veel natuke järgi jäi, siis heegeldasin ühe kaelakaunistuse ka juurde.
mõni kindamõte tekkis enne jõulu veel, aga aeg sai otsa ja rabelema ei hakanud. eks mõni teine kord.


lisaks läksid sel aastal jõulupakkidesse mõned sokid, helkurid, kõrvarõngad ja järjehoidjad.

*******************************************
tegelikult oli mul kõrvarõngaste idee olemas - tahtsin alla kruttida need spiraalid, mida varemgi teinud olen. aga ma olen minetanud võime seda teha:S ma ei saa aru. algul arvasin, et ehk oli varem peenem traat. tellisin peeneme traadi (siis oli vaja lisaks ka ikka igasugu nodi tellida eksole :P). selgus, et ikka oli see jämedam traat enne ka. ja no libiseb käte vahelt ära asi. arusaamatu... ja täiesti närvi ajab kui idee on, aga ei teostu, sest käed on pudedad...

Kommentaare ei ole: