pühapäev, jaanuar 18, 2009

Punane triibusall (Kaal kukub vol 1)

Isetegija foorumis algatati sel aastal tore projekt, kus langetatakse kaalu. Olemasolevate lõngade kaalu. Korra käis peast läbi mõte selles ka osaleda, aga kui ma heitsin pilgu reeglitele, siis lõin käega. Ega ma väga ei süvenenud ka muidugi.

Aga igatahes mõtlesin ma, et oma väike isiklik projekt võiks ju olla - et saaks sel aastal lõngakerakesi vähemaks. Iseenesest ei tohiks see väga keeruline olla... kui ma just Raasikule ei satu - seal mul millegipärast kaob kontroll. Linnas lõngapoodides ma ei tee selliseid impulsiivseid oste. Eelmisel aastal sain mtmelt sugulaselt seisma jäänud maavillaseid lõngu ja mulineesid ja heegelniite... loodetavasti sain ma need kõik eelmisel aastal kätte ja sel aastal enam (väga palju) lisa ei tule:P

Üks teine vahva projekt on veel sel aastal käimas - Killuke head. Selle reeglid ei ole õnneks nii karmilt paika pandud. Heal meelel loovutaks mingeid asju kuskile heategevusmüügile, aga tegemiste käigus ei julge jälle lubada mis need täpselt olla võiks. Eks aasta lõpus varusid sorteerides selguks, mis kasvõi kaalulangetamise käigus tehtud asjadest alles on ja uut omanikku ootavad.

Mis teha kui vahel lihtsalt peab midagi kuduma, mis erilist mõtlemist ei nõua... aga samas on vaja näha värve. ja kogu aeg ju tikkida ka ei jaksa;)

Kaalulangus jaanuaris - 145 grammi.
salli laius 13 cm, salli pikkus 170 cm (umbes 300 silma)

Kommentaare ei ole: