laupäev, jaanuar 03, 2009

pruunid lained

kõiki 2008. aasta tegemisi siiski tol aastal siin registrerida ei jõudnud. eelmises postituses oli natuke näha pruunikaid laineid... selle rätiku kudusin ma tegelikult juba möödunud aasta kevadel. aga pildile püüdmisega oli raskusi. ja ka praegu ei suutnud ma seda nii ära mahutada, et kõik pildile jääks ja samas muud ebavajalikku ei jääks:P

lisaks ei suutnud ma meenutada kuskohast ma selle mustri leidsin. tean, et see oli mõni aeg tagasi üsna popp sall, mida kududa. niiet kui keegi teab vihjata, siis andke teada:) mul on veel silme ees see tüdruk, kes selle rtikuga seisis... narmad olid ka küljes...
/ ja tänu Vardamoorile saab kirja ka mustri kodu /

aga suurust on rätikul - lühem külg 125 cm, tiivasirutus 195 cm ja selga mööda keskelt tippu 95 cm. või umbes nii. lõng on pärit Raasikult ja kasutatud on erinevaid juppe, mis jäid järgi ümmargusest kudumist ja erinevatest sokkidest. lõngakuluks näitab kaal 370 grammi.

see rätt on mul tööl ja sellesse ma mähin end külmadel talvepäevadel. turjavalusid polegi tegelikult enam ammu olnud, aga nüüd valutab aknapoolne parem puus. tea kas peaks omale midagi ümber puusade ka kuduma... või on see lihtsalt vanadus...

2 kommentaari:

Terje ütles ...

http://www.knitting-and.com/knitting/patterns/shawls-shrugs/feather-and-fan-comfort-shawl.htm
aastast 2004 :)

mariss ütles ...

aitäh:)