pühapäev, mai 30, 2010

rabarberihooaeg

ma ei olegi vist kunagi varem nii varakult hoidistama hakanud. kunagi on küll rabarberist moosi tehtud ja seda jäässe pandud, aga see on ka hiljem toimunud kui maikuus.

igatahes räägiti ühes toredas seltskonnas rabarberijook nii heaks, et ma pidin ise ka proovima. kõigile maitses. on tõesti hea ja erakordselt lihtne teha. kuna ma rabarberite hakkimisega hoogu sattusin ja arvasin, et 8 liitrit mahla meil kohe joomiseks on liiga palju, siis tegin poolest kogusest siirupit.

joogi tegemisest jäi järgi hulk magusat rabarberiködi, mille segasin vahukoore ja kohupiima ja sulatatud valge shokolaadiga. natuke lisaks zelatiini ja panin külma. enne söömist peale vanillisuhkruga segatud maasikad. lapsed põlgasid küll selle valge osa magustoidust ära, aga minu meelest oli täitsa hea koos maasikatega. ja tänu lastele saan seda veel homme ka süüa:)

2 kommentaari:

Karin ütles ...

Aga mõdu?

mariss ütles ...

no mul neid rabarbareid nii palju ka pole, et mõdu veel teha. piisab kui ma mõnda aega saan iga päev paar liitrit mahla teha. täna üks ei leidnud mahla kannust üles ja rebis kõige suurema siirupipudeli lahti...