pühapäev, oktoober 10, 2010

uue hooaja triibulised

kuna mul suveks mingit pisemat käsitööprojekti käsil polnud, siis hakkasin juba varakult jõuludeks valmistuma. pisemat selles mõttes, et oleks hea kotti pista kui kodust randa või parki vms lahkud. sel aastal siis pistsin kotti viis varrast ja lõngakerad, et kududa jõuludeks peotäis sokke.

kahjuks jäid roosatriibulised sokid pildistamata sel ajal kui õitsesid üsna sama värvi pojengid... oleks ilus olnud. neid sokke kudusin ka nt Stroomi rannas kui poisid mänguväljakuil ja vees hullasid. ühel päeval tuli minu juurde üks vene proua ja kiitis kui tubli ma olen:) et ta olla juba eelmisel päeval vaadanud kuidas ma muudkui koon ja nüüd täna jälle... et mul vist saavad kõik sugulased jõuluks kootud sokid. ega ta väga mööda pannudki:)

kui talvel ei olnud mul võimalik musta sokki kududa, siis suvel on ikka valgus hoopis teine ja musta lõngaga kudumine ei valmistanud mingit probleemi. siit pildilt jäd nüüd välja ühed triibulise sääre ja musta labaosaga sokid, sest vanem poeg võttis need juba kasutusse (laps, kes 8 aastat ei olnud nõus panema villast sokki palja jala otsa, kannab neid nüüd täiesti omal algatusel). neis sokkides on leidnud kasutust kõikvõimalikud väikesed lõngakerad.

need on sokkidest nüüd ainsad, mis on kootud (s)oktoobris.

kahed kevadel kootud sokid jäid pildistamata, nii et sokiteema veel päris lõppenud ei ole.

Kommentaare ei ole: