laupäev, november 17, 2007

veel üks must müts

üle-eelmises postituses oli juttu kolleegile mütsi tegemisest. kuna ta pähe proovis musta mütsi, siis pidasin vajalikuks teha talle ikka samasugune must müts. ei pea ju tema minu "hoogude" pärast kannatama ja hakkama käima kirju mütsiga või siis hoopis mütsituks jääma:P

enda mütsi sisse läks ühe lõngana mingi iidamast-aadamast ajast pärit must lõngajääk. ja rohkem mul sobivat musta lõnga kodus polnud (teist karvasemat lõnga oli veel, nii umbes ühe mütsi jagu vms). küll aga avaldas mõni aeg tagasi mu mees soovi saada omale sall ("miks mulle keegi salli ei tee?"). nii ma Prismast ühe Novita seitsmevenna toki ära tõin (lõngapoodidesse pääsemine on keeruline kui keegi pidevalt põeb). ühest otsast alustasin sallitegu... ja teisest otsast mõne aja pärast mütsitegu. Novita lõngale läks lisaks minu mütsist üle jäänud must lõng.

ja siis ma heegeldasin kuni üks lõng otsa sai (see mitte-Novita). müts tuli tiba madalam kui minu oma. ja soojem:) tõe huvides tuleb öelda, et minu müts sai natuke liiga sügav.

aga siis proovis kolleeg seda mütsi pähe. ja minu mütsi pähe. ja leidis, et talle meeldib see minu sissekantud müts rohkem. ilmselt suurem pea. ega ma ei punninud väga vastu ka ja loovutasin siis oma mütsi. olen nüüd paar korda seda uut mütsi kandnud. midagi tuleb sellega ette võtta. natuke liiga suur on...

ja tilulilu mütsil on teisaldatav. mis sest mustast mütsist üksi ikka pildistada:P

**************************
musta salliga olen ummikus. peab mingi teise lõnga juurde ikka võtma. igav on....

tegin ema juures ka ühe kiire klõpsu talle sünnipäevaks tehtud vidinast.

Kommentaare ei ole: