esmaspäev, veebruar 25, 2008

fimo&lapid

viimasel ajal olen jälle natuke ehteid teinud kõrva ja kaela. kuigi vahepeal olin üsna veendunud, et võiks oma tangidest ja fimodest jms nodist lahti saada. et ma ei tee nendega niikuinii enam midagi.. et see pole ikka minu rida. aga samas on nii hea haarata oma olemasolevate varude järele kui tekib vastupandamatu tung mingi vidin valmis keerata. ja kui sobivas toonis helmest käepärast pole, siis on veel võimalus, et fimo ehk on;)

kõrvarõngad on piltidel kõik konksudeta, sest ma olen sellest osas halvasti varustatud:P kasutan teisaldatavaid konksusid. peaks juurde tellima. traat hakkab ka otsa saama. aga ma üritan end taltsutada. sest seni ei ole need Helmehaldjast tellimised lõppenud sugugi vaid hädavajaliku tellimisega. kõige mõistlikum on end sealt eemale hoida nii kaua kui vähegi võimalik.

ja need kohvitassialused tegin omale tööle. selliste pisikeste lapivärkide tegemine on lahe. ainult et mul pole neid rohkem vaja. isegi 2 on rohkem kui küll tegelt... või äkki võiks igal nädalapäeval oma alus olla... sinine esmaspäev ja kuldne reede...jne jne:D

Kommentaare ei ole: