teisipäev, veebruar 19, 2008

kett&kinnas

tekkis vahepeal jälle vajadus üks asi kududa. kolleeg kunagi proovis mu punast salli valgel kampsunil ja mul salvestus see mällu. see punane värv oli just SEE, mis sinna sobis. mingihetk kargas pähe ka mõte, mida teha - Knitty kett. mina kasutasin selleks tavalist akrüüllõnga Novita Helenit (Knittys on see kett vilditud). ja tegin kuni tokk otsa sai.
sallisaajal pole paraku salli küljes näinud, et sellest ka siis pilti teha. seda saab kanda mõnusalt läbi aasa pistetuna ja ka vööle panduna oli see väga effektne. niiet paraku peab leppima sellise pildiga.
tegelikult ma ilgelt põen omatehtud asju kinkides. aga no mida ma neist kappi ikka kogun kui mõni asi saab tehtud just konkreetselt kellelegi mõeldes. siis tuleb see hirm alla suruda ja asi käest ära anda.

jõulude eel mässasin teatavasti pajalappide ja -kinnaste õmblemisega. tookord sain valmis 2 pajalappi ja lõpuks siiski ka ühe kinda, kuid siia on see jäänud seni salvestamata. lõplik variant sai tehtud nii, et vatiini lõikasin õmblusvarude jagu pisemaks pealisriidest... nii jäi see paks pussakas ära kui õigetpidi keerata. kinnas sobis emale kenasti kätte:) aga jah - edaspidi ostan pajakindad siiski poest:D

Kommentaare ei ole: