esmaspäev, september 27, 2010

kingitus emale

kui ema oli oma ühe rätiku kätte saanud, mis talle hirmsasti meeldis, siis tõi ta mulle lõnga juurde... üht teist ja odavamat lõnga Abakhanist (James C. Brett ripple), et ma sellest talle samasuguse rätiku kooks. ta nimelt täheldas, et esimene ikka värvide poolest päris hästi ei läinud tema jakiga kokku. lubasin siis sünnipäevakingituseks teha. see sall sai esimesest hulka lopsakam, sest lõng oli selline krussis ja jämedam. sedakorda heegeldasin serva sakid.

lõnga oli mul algselt 150 grammi (3 tokki) ja seda jäi järgi natuke alla poole toki. mulle lihtsalt hakkas tunduma, et rätt saab nii suur, et ei mahu enam jaki alla... ja ega ma ei osanud ette näha kui palju mul ümber heegeldamiseks kuluda võiks. tegin pisikese prossi ka lisaks (sinna küll eriti lõnga ei kulunud).

Kommentaare ei ole: