kolmapäev, september 29, 2010

lasteaeda ja laadale

poja lasteaias otsustati, et lastele on vaja päevaste magamisriiete jaoks kotti. et kui lapsed ei maga, siis sel ajal on riided koti sees ja kott on padja all.
kuna mul juba mõnda aega mõlkus mõttes soov katsetada trikotaazist ketaste õmblemist teksale, siis sai see katsetus sellel kotil kohe ära katsetatud. täitsa lahe jääb. iseasi muidugi kui kaua see ilus on. eks aeg näitab.
kott ise on minu vanade teksade säärtest õmmeldud. kotil on isegi lukk. koti servad on üle õmmeldud trikotaaziribaga, mille olen kunagi mingist tsärgist lõiganud (neist ribadest olen paar vaipa vannitoa põrandale heegeldanud). hea ikka kui igasugu prügi on kapist kohe võtta :P
koti mõõdud on 31x34 cm.


sellel pildil on minu käsitöine panus lasteaia mihklipäevalaada jaoks. lisaks viisime ka õunamahla ja küpsetasin puruvanasid.
kurbusega tõdesin, et kui esimestel laatadel oli koogivalik lai ja hinnad soodsad, siis aastatega on valik kesisemaks jäänud ja hinnad tõusnud (või jõudsime me liiga hilja?). enam ei olnud seda mõnusat tunnet, et ostan seda kooki ja teist kooki kohapeal söömiseks ja viin veel koju kohvi kõrvale ka kooki ja pirukat. ostsin hoopis karbitäie kuivatatud piparmünti.
eriti kurb oli muidugi see, et minu lapsed, kes laata väga ootasid, ei ostnud sealt midagi - nende raha sai omale hoopis üks kiosk, kust hiljem osteti nätsu...

Kommentaare ei ole: