pühapäev, detsember 19, 2010

aeg ehtida

ühel õhtul tegi poeg ühe paari helmestest kõrvarõngaid. täitsa kenad helerohelised tulid. kui selgus, et ta peab tegema jõululoosipakiga klassiõele kingituse, siis kavatses need samad kinkida. ma arvasin, et tehku siis juba käevõru ka komplekti juurde. asi lõppes sellega, et kõrvarõngastega sobiva käevõru tegemine jäi pooleli ja pakki läks hoopis minu lilla helmeladumine eelpainutatud traadile. ja miks tegemine pooleli jäi - sest vahepeal tuli mõte teha käevõru veel ühele teisele tüdrukule ja siis hoog käis maha lihtsalt :P palju üks poisslaps ikka jaksab õhtu jooksul ehteid teha :D
nii et siin pildil on minu tehtud lilla käevõru ja poja tehtud must-valged kõrvarõngad ja käevõru. kui poeg kunagi rohelise käevõru lõpetab, siis ehk näeb seda ka koos kõrvarõngastega.

kui ajas natuke varasemaks liikuda, siis mingil ööl tegelesin omale kõrvarõngaste vorpimisega. olin mitu korda mõelnud, et pole kaua teinud ja teeks, aga ei olnud mõtet liikuma saanud. kui siis ühel ööl tuttav rääkis, kuidas tema 10-aastane poeg on helmehulluses - vot siis lõi mul ka lambi põlema ja nii nad tulid.

kunagi veel varem sai üks pross tikitud. kuna neid linaseid juppe jääb loomade tegemisest ikka üle, siis otsisin lahendust kuidas kõik materjal ära kasutada. see on esimene ja seni ka viimane katsetus selles vallas. pross on umbes tikutoosi suurune.

tegelikult on mul olemas ka ühed vidinad veel pisemate kangatükkide ära kasutamisest, aga sellest mõni teine kord (pole head pilti).

Kommentaare ei ole: