laupäev, detsember 25, 2010

magusaid jõule!

piparkoogitrühvlite retsepti avastasin umbes selle aasta alguses kui piparkooke enam polnud. endale üllatuseks avastasin ma sellekohase märke detsembris oma kalendrist:) väga nutikas minust. väga mõnusad on (pildil keskel).
vabandan, et ei mäleta, kes kirjutas oma blogis brändis leotatud mustadest ploomidest, mis on kaetud sulashokolaadiga - neid tegin ka (väga head on).
ja siis mätsisin veel mandli ümber martsipani ja kastin ka shokolaadi sisse.

tegin sel aastal sama jõulukeeksi kui eelmisel. konsistents tundus kuidagi teine olevat. maitsnud ma veel ise ei olegi - pool keeksi läks vennale jõulupakki ja teine pool ootab kapis oma aega. tundub, et puuviljadega sai vist väheke liiale mindud.

kaks kooki tegin ka ema juurde jõululauale, aga mul polnud seal fotokat kaasas, et pilti teha. mõlemad koogid olid väga head - hõõgveini toorjuustukook ja jõulune kohupiimakook.

saiamasinaga küpsetasin pähkli-rosinasaia ka jõulupakki. üleeelmine aasta jõuluvana selle masina mulle tõi ja üle aasta oli see masin nüüd kapis seisnud (võtab liiga palju ruumi, et olla köögis väljas). nüüd võtsin välja jõulude puhul ja peaks omale ka saia tegema.

häid pühi:)

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Ma olen aprikoose rummis leotanud ja siis shokolaadi uputanud. On ka hää :-D

Kairi