laupäev, detsember 04, 2010

nupud, tutid, palmikud

sõbranna tellis omale pika randmega kindad, millel poleks sõrmeotsi ja kus võiksid olla palmikud ja ümber randme pdid olema tutttidega paelad. sai siis nuputatud, et millised need palmikud olla võiks ja sai tehtud üks proovilapp. muster kiideti heaks, lõng osteti ära, kudumine võis alata.

lõnga kulus ühele kindale natuke vähem kui 50 grammi. aga kuna tutte ja paelu oli ka vaja, siis kahe tokiga ikka hakkama ei saanud. kootud varrastega nr 4. Lõngaks Peruu lambavillane Lima.
nüüd sooviti kinnaste juurde sobivat mütsi ka. lõng on olemas. kuidagi ei tea kust otsast alustada ja mismoodi. mul puudub eriline mütsikudumiskogemus.

kindaomanik on vaid poolikut kinnast näinud ja proovida saanud. ehk jääb valmis paariga ka ikka rahule :)

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Väga ilus!!!

Mariihen ütles ...

Imeilusad kindad! Aga.... olen selliseid sõrmeotsadeta kindaid vaadates ikka imestanud, et kus ja millal neid küll kantakse. Minul kipuvad kõige rohkem külmetama just sõrmeotsad, eriti küüned (justkui mardisandil). Nii ongi sellised kindad mul endal kudumata jäänud.
Need on aga esimesed, mis nii efektse mustriga silma paistavad. I-lus! Iiiii-lus!

mariss ütles ...

:)
mul omal on ühed pikad torud ja neid ma kannan õhema jaki varrukate peal, et külm varrukaotsast sisse ei poeks. ja kunagi vanaema kudus mulle ilma sõrmeotsteta sõrmikud, siis kandsin neid mitte väga külmade ilmadega ja kui ilmad päris külmaks läksid, siis panin sõrmikud nende alla.